Aktualnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami tomCRM, którą przekażemy Wam (wersję 2.0) na początku stycznia 2012.

 

Przedstawiamy Wam w skrócie listę najważniejszych funkcjonalności, które wzbogacą obecną wersję:

  • Zarządzanie sprzedażą pozwoli na zarządzanie złożonymi ofertami
    i ich statusami
  • Zarządzanie zadaniami umożliwi użytkownikowi zarządzać własną listą zadań jak również przydzielać zadania innym oraz monitorować ich postęp
  • Zarządzanie użytkownikami umożliwi nadawanie praw dostępu do poszczególnych zakładek i danych. Pozwoli również na stworzenie odrębnych kont dla każdego użytkownika
  • Strona wydarzenia, rejestracja i płatność online. Umożliwi stworzenie odrębnej strony wydarzenia (pod publicznym adresem WWW) z informacjami oraz formularzem rejestracji. Zamawiający będzie mógł również dokonać płatności online, a wszystkie informacje o zgłoszeniu/uczestnikach zostaną zapisane w aplikacji.

Na obecną chwilę odsyłamy do aktualnej wersji www.tomCRM.pl