CRM dla firm szkoleniowych

Poznaj funkcje tomCRM

Bądź profesjonalistą w swojej branży. Optymalizuj pracę. Wyprzedź konkurencję.

tomCRM został stworzony jako kompleksowy CRM dla firm szkoleniowych,
które potrzebują światowej klasy narzędzia do zarządzania szkoleniami.

CRM dla firm szkoleniowych
  • Intuicyjna obsługa, przejrzysty interfejs
  • Planowanie i zarządzanie procesem szkoleniowym
  •  Wszystkie dane w jednym miejscu
  • Uprawnienia dostępu dla użytkowników
  • Dostęp do aplikacji z komputera i tabletu 
  • Jednoczesna praca wielu użytkowników 
  • Integracja ze stroną WWW (API)
  • Integracja z zewnętrznym oprogramowaniem np. księgowym
  • Bezpieczeństwo danych

I wiele więcejSprawdź DEMO

Kalendarz i grafik szkoleń

Dzięki grafikowi szkoleń w prosty sposób możesz oceniać zajętość sali lub trenera. Dla każdego szkolenia lub statusu szkolenia możesz ustawiać dowolny kolor aby w szybki sposób odróżniać pozycje w grafiku i kalendarzu.

W kalendarzu możesz korzystać z metody „przeciągnij i puść” aby w prosty sposób zmieniać terminy szkoleń.

Zarządzanie uczestnikami i rezerwacjami

Uczestnik dodany do szkolenia jest jednocześnie przypisany do klienta. W ten sposób budujesz bazę uczestników, którą wykorzystasz w przy kolejnym przypisaniu uczestnika do szkolenia. Wybór z listy odbywa się błyskawicznie, bez ponownego wpisywania danych osobowych i kontaktowych. Dzięki temu tworzy się również historia uczestników od danego klienta w ramach szkoleń.

Powiadomienia i przypomnienia e-mail

Dla każdego szkolenia możesz ustawić powiadomienia i przypomnienia email wysyłane do różnych osób: uczestników, opiekuna szkolenia czy trenerów. Możesz korzystać z szablonów i personalizować wiadomości.
Dzięki temu zautomatyzujesz część swojej pracy!

Zarządzanie sprzedażą, celami sprzedażowymi i klientami

CRM dla firm szkoleniowych posiada moduł zarządzania sprzedażą, celami oraz klientami. Dzięki funkcjom zarządzania sprzedażą i lejkiem oraz celami sprzedaży pozwala na odpowiednią organizację pracy, gromadzenie danych i monitorowanie pracy handlowców.

Moduł Klienci pozwala na tworzenie bazy klientów, osób kontaktowych, przypisywania zadań, dodawania notatek i załączników. Na kartotece klienta tworzy się również historia uczestnictwa w wydarzeniach oraz lista złożonych ofert sprzedażowych i wszystkie informacje związane z aktywnością handlowca.

Zadania, notatki i aktywności

Możesz przypisywać zadania do klienta, osoby kontaktowej lub sprzedaży. Dzięki notatkom będziesz miał całą historię aktywności z klientem oraz sprzedażą.

Zarządzanie kosztami szkoleniowymi

CRM dla firm szkoleniowych pozwala na zarządzanie kosztami z podziałem na koszty budżetowe czyli zaplanowane i koszty zrealizowane czyli poniesione.
Dzięki rejestrowaniu kosztów dla każdego szkolenia oddzielnie, system dostarcza informacji o rentowności każdego z nich za pomocą raportów rentowności i efektywności budżetowej.

Raportowanie rentowności szkoleń

Dzięki modułowi finansów użytkownicy mogą rejestrować wydatki planowane i poniesione z opisem różnych typów kosztu dla każdego szkolenia oddzielnie lub przypisywać je do projektu szkoleniowego. Tak zgromadzone dane pozwalają to na monitorowanie rentowności szkolenia i w prosty sposób określania marży czy efektywności budżetowej.  Moduł pozwala na filtrowanie  i generowanie zestawień do dalszej analizy danych co ułatwia podejmowanie decyzji.

Praca wielu użytkowników

Dla każdego użytkownika istnienie możliwość nadania indywidualnych uprawnień do własnych lub wszystkich informacji zgromadzonych w modułach tomCRM. Pozwala to na dowolne określenie dostępu do danych  i nadania ról użytkownikom, np. handlowcy, dyrektorzy, menadżer czy trener.