(Ostatnia aktualizacja treści: 25 maja 2018 r.)
Polityka prywatności służy jako narzędzie pomocy w zrozumieniu, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy.
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ENNOVA Spółka Jawna (dalej „ENNOVA”) z siedzibą w Elblągu, adres: ul. Słoneczna 36/50, wpisaną do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000282777, NIP 5782976225. Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy.
Cel przetwarzania danych
ENNOVA przetwarza dane osobowe zebrane za pośrednictwem serwisu internetowego dostępnego pod adresami: tomcrm.com oraz tomcrm.pl (dalej„Serwis”) lub aplikacji tomCRM (dalej „Usługi”)
Twoje dane przetwarzane są w celach:
1) Świadczenia przez ENNOVA na rzecz użytkowników usług drogą elektroniczną, w tym usług:
a. bezpłatnego dostępu testowego do aplikacji tomCRM;
b. prezentacji aplikacji tomCRM;
c. bezpłatnego dostępu do umożliwiającego pobranie publikacji udostępnianych w Serwisie;
d. rejestracji na konferencje i szkolenia organizowane przez ENNOVA;
e. newsletteru tomCRM;
f. komunikacji z pracownikiem ENNOVA dotyczącej Serwisu w ramach zaimplementowanej w Serwisie aplikacji m.in. LiveChat, UserEngage, CallPage.
2) W celach marketingowych usług własnych ENNOVA, jeśli wyraziłeś na to zgodę.
Podstawa prawna
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych, jest artykuł 6 ust. 1 lit. a lub b lub f RODO. Prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez ENNOVA jest utrzymanie relacji biznesowych oraz Usługi tomCRM.
Rodzaje przetwarzanych danych
Aby umożliwić ENNOVA dostarczanie usług, produktów i funkcji, użytkownik przekazuje jej różnego typu informacje.
Dotyczy to wszelkich informacji, które przesyłasz nam za pośrednictwem naszej Usługi lub/i Serwisu za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, w tym formularzy internetowych, czatu, korespondencji e-mail i wszelkich innych informacji publicznie dostępnych w Internecie, które identyfikują Ciebie, w tym:
- imię i nazwisko
- adres e-mail
- numer telefonu
- nazwa firmy
- stanowisko
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Twoich danych osobowych są pracownicy i podwykonawcy ENNOVA upoważnieni do przetwarzania danych osobowych, podmioty powiązane kapitałowo z ENNOVA, wyselekcjonowani i upoważnieni do przetwarzania danych osobowych podwykonawcy ENNOVA, Zaufani Partnerzy.
Twoje Dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty spoza Unii Europejskiej (np. Sendgrid). Właściwy poziom ochrony przetwarzanych danych, w tym poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń, zapewnia uczestnictwo tego podmiotu w Tarczy Prywatności UE-USA, ustanowionej decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej jako zbiór zasad gwarantujących odpowiednią ochronę prywatności.
Więcej o Privacy Shield możesz dowiedzieć się na stronie https://www.privacyshield.gov/European-Businesses.
Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez ENNOVA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do danych osobowych,
2) prawo do sprostowania danych osobowych,
3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
4) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy ENNOVA będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
5) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
Pliki Cookies
W celu lepszego poznania Państwa oczekiwań i przygotowania odpowiedniej oferty stosujemy mechanizm “cookies”. Są to informacje, które nasz serwer zapisuje na dysku Państwa komputera, dzięki czemu będziecie Państwo “rozpoznawani” przy każdym kolejnym połączeniu z serwisem. System “cookies” nie przeszkadza w działaniu Państwa komputera i można go wyłączyć, jednakże należy pamiętać, iż “cookies” pozwalają na ułatwienie poruszania się po serwisie. „Cookies” nie przechowują danych personalnych.
Więcej informacji na temat cookies dostępnych jest pod adresem http://www.aboutcookies.org/ oraz http://wszystkoociasteczkach.pl.
Na naszych stronach i w aplikacjach używamy znaczników internetowych takich jak pliki np. cookie lub local storage do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach, aplikacjach i w Internecie. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz strony w Internecie.
Możesz autoryzować, zablokować lub usunąć pliki cookies zainstalowane na komputerze ustawiając opcje swojej przeglądarki. Dka najpopularniejszych przeglądarek możesz skorzystać ze porad dostępnych pod poniższymi linkami:
Informujemy, że wyłączenie pliku cookie może utrudnić poruszanie się po stronie lub dostarczenie usług proponowanych na stronie internetowej.
Pliki logów
Zebrane logi przechowywane są przez czas nieokreślony jako materiał pomocniczy służący do administrowania serwisem. Informacje w nich zawarte nie są ujawniane nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem oraz ENNOVA. Na podstawie plików logów mogą być generowane statystyki stanowiące pomoc w administrowaniu. Zbiorcze podsumowania w postaci takich statystyk nie zawierają żadnych cech identyfikujących osoby odwiedzające serwis.
Zgodnie z przyjętą praktyką w większości serwisów internetowych, przechowujemy zapytania HTTP/HTTPS kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL.
Znamy również:
• czas nadejścia zapytania,
• czas wysłania odpowiedzi,
• nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP/S,
• informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP/S,
• adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do strony tomcrm.com i tomcrm.pl nastąpiło przez odnośnik,
• informacje o przeglądarce i rozdzielczości ekranu użytkownika. Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony tomcrm.com i tomcrm.pl z zastrzeżeniem.
Kontakt do nas
Pragnąc zapewnić najwyższy standard informacyjny można się z nami skontaktować na trzy sposoby:
Formularz kontaktowy – link
E-mail:
telefon: +48 695 05 65 20