W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy kilka zmian w tomCRM (oficjalna wersja 1.0).
Przeczytaj co się zmieniło:
- Zakładka „Opiekun klienta” – możliwość przypisania opiekuna do każdego klienta
- Rozszerzyliśmy opis klienta o dodatkowe pola (m.in. kraj, opis, branża, źródło pozyskania)
- Rozszerzyliśmy pola opisujące osoby kontaktowe (stanowisko, telefon stacjonarny)
- Wyszukiwarka klientów
Ponadto, pracujemy nad:
- Zmiana sposobu dodawania/edycji uczestników (z poziomu Wydarzenia lub/i Klienta)
- Import Uczestników i Klientów
- Drukowanie listy Wydarzeń, Uczestników
- Dodawanie plików (materiałów) do każdego wydarzenia (repozytorium plików)
- Zakładka „Zapytania ofertowe” – do przechowywania zapytań od klientów
+ możliwość podłączenia formularza znajdującego się na stronie WWW do przekazywania zapytań od klientów bezpośrednio do aplikacji.
Powyższe zmiany zostaną wdrożone w lipcu i jeszcze bardziej poprawią użyteczność i efektywność tomCRM.
Oczywiście cały czas czekamy na informacje zwrotne – co Wam się podoba, co nie, co powinniśmy zrobić w następnej kolejności!