Kompleksowe wdrożenie tomCRM dla Inprogress
Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej Inprogress. Główne moduły: Szkolenia Sprzedaż i cele szkoleniowe Zadania Dokumenty Obieg faktur kosztowych Zamówienia Integracja z WWW Integracja z systemem księgowym Projekt obejmował: Analizę biznesową Migrację danych Wdrożenie tomCRM Dostosowanie aplikacji do potrzeb Czas trwania projektu: 4 miesiące
Wdrożenie dla firmy Certes
Miło nam poinformować, że zakończyliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej Certes. Główne moduły: Zarządzanie szkoleniami i uczestnikami Zarządzanie sprzedażą i zadaniami Zarządzanie kosztami Ankiety poszkoleniowe Mailing Projekt obejmował: Analiza biznesowa Wdrożenie tomCRM Dostosowanie aplikacji do potrzeb Zbudowanie części aplikacji z dostępem dla zewnętrznych klientów firmy Czas trwania projektu: 3 miesiące […]
Wdrożenie tomCRM dla generalnego wykonawcy, firmy CFE Polska
ENNOVA zrealizowała wdrożenie tomCRM w firmie CFE Polska, generalnego wykonawcę z branży budowlanej. tomCRM pozwolił na optymalizowanie procesu ofertowania i sprzedaży, jak również ułatwił zarządzania bazą klientów i kontaktów. Dzięki modułowi raportowania pozwala na szybką analizę wskaźników sprzedażowych. Zakres prac ENNOVA: Wdrożenie tomCRM i dopasowanie modułu Sprzedaży i Raportowania Szkolenie Utrzymanie systemu […]
System zarządzania szkoleniami tomCRM w firmie szkoleniowej PM Experts
Miło nam poinformować, że firma szkoleniowa PM Experts wybrała system zarządzania szkoleniami tomCRM. Wdrożenie tomCRM to przede wszystkim optymalizacja procesów zarządzania uczestnikami i rezerwacjami, centralizacja bazy klientów oraz możliwość rejestrowania aktywności sprzedażowej wraz raportowaniem. W ramach umowy wdrożeniowej zrealizowaliśmy: Instalację tomCRM w wersji podstawowej oraz dopasowanie systemu […]
Wdrożenie tomCRM dla firmy szkoleniowej Human Skills
Miło nam poinformować, że tomCRM usprawni zarządzanie szkoleniami i uczestnikami w firmie szkoleniowej Human Skills.
Wdrożenie tomCRM dla Alior Instytut Biznesu
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy wdrożenie tomCRM w firmie Alior Instytut Biznesu.
Nowe funkcje w tomCRM dla firmy szkoleniowej OSEC i OMEC
W ramach opieki nad aplikacją i rozwoju tomCRM wdrożyliśmy dla firmy OSEC i OMEC dodatkowe funkcje. Zakres prac: Moduł Książki Pocztowej zintegrowany z modułem Uczestnicy Moduł Bazy Sal Szkoleniowych Rozszerzenie systemu uprawnień Aktualnie aplikacja tomCRM w firmie OSEC/OMEC wykorzystywana jest przez dziesięcioosobowy zespół w trzech ośrodkach.
tomCRM dla firmy szkoleniowej WorldWideSchool
Miło nam poinformować, że rozpoczęliśmy wdrożenie tomCRM w firmie szkoleniowej WorldWideSchool. Do naszych zadań należy: Wdrożenie tomCRM w wersji podstawowej Migracja danych dot. klientów i osób kontaktowych z plików otwartych Dodanie nowych funkcji: powiadomienia o zadaniach Przewidywany czas wdrożenia: 2 tygodnie
Wdrożenie CRM i rezerwacje online dla Dolnośląskiego Zakładu Doskonalenia Zawodowego
Z sukcesem zakończyło się wdrożenie tomCRM w Dolnośląskim Zakładzie Doskonalenia Zawodowego. DZDZ posiada ponad 60-letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności szkoleniowej. DZDZ jest dziś jedną z najstarszych i najbardziej cenionych firm edukacyjnych działających na terenie Dolnego Śląska. W swoich ośrodkach przeprowadza rocznie szkolenia dla około 20 tysięcy osób. Dostępne funkcje zarządzania […]
Zarządzanie zadaniami – przybliżamy nową funkcjonalność
Całkowicie nową funkcją w tomCRM 2.0 jest zarządzanie zadaniami. Funkcja pozwala na tworzenie własnej listy zadań jak również przydzielania zadań innym użytkownikom CRM. Prosta lista zadań i wyszukiwarka daje pełną kontrolę zarządzaniem, przeglądaniem i filtrowaniem zadań z wykorzystaniem parametrów tj. deadline, priorytet, status, przydzielono, przypisano […]