Wdrożenie tomCRM w firmie OSEC i OMEC
ENNOVA wdrożyła autorskie rozwiązanie CRM https://www.tomcrm.pl w firmie szkoleniowej OSEC oraz OMEC. Na potrzeby projektu, tomCRM został rozbudowany o nowe funkcjonalności i dostosowany do potrzeb firmy oraz specyfiki działań sprzedażowych i obsługi klienta. Prace wdrożeniowe CRM były prowadzone od grudnia 2011 r. do marca bieżącego roku. W ramach prac został […]
Prace nad wersją tomCRM 2.0
Aktualnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami tomCRM, którą przekażemy Wam (wersję 2.0) na początku stycznia 2012. Przedstawiamy Wam w skrócie listę najważniejszych funkcjonalności, które wzbogacą obecną wersję: Zarządzanie sprzedażą pozwoli na zarządzanie złożonymi ofertami i ich statusami Zarządzanie zadaniami umożliwi użytkownikowi zarządzać własną listą […]
Dodatkowe funkcjonalności w tomCRM
Tak jak zapowiadaliśmy, udało się wdrożyć kolejne funkcjonalności, które zasadniczo poprawiają użyteczność tomCRM: Udoskonaliliśmy zarządzanie Uczestnikami Wprowadziliśmy możliwość dodawania plików do opisu Wydarzenia. Od tej chwili można przechowywać pliki w jednym miejscu. Rozszerzyliśmy opis Wydarzenia Usprawniliśmy budowanie cennika, nieskończenie wiele opcji cenowych (z różnym VATem, […]
Zmiany i plany na przyszłość. tomCRM jeszcze bardziej efektywny!
W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy kilka zmian w tomCRM (oficjalna wersja 1.0). Przeczytaj co się zmieniło: Zakładka „Opiekun klienta” – możliwość przypisania opiekuna do każdego klienta Rozszerzyliśmy opis klienta o dodatkowe pola (m.in. kraj, opis, branża, źródło pozyskania) Rozszerzyliśmy pola opisujące osoby kontaktowe (stanowisko, telefon stacjonarny) […]