Aktualnie pracujemy nad nowymi funkcjonalnościami tomCRM, którą przekażemy Wam (wersję 2.0) na początku stycznia 2012.
Przedstawiamy Wam w skrócie listę najważniejszych funkcjonalności, które wzbogacą obecną wersję:
- Zarządzanie sprzedażą pozwoli na zarządzanie złożonymi ofertami
i ich statusami - Zarządzanie zadaniami umożliwi użytkownikowi zarządzać własną listą zadań jak również przydzielać zadania innym oraz monitorować ich postęp
- Zarządzanie użytkownikami umożliwi nadawanie praw dostępu do poszczególnych zakładek i danych. Pozwoli również na stworzenie odrębnych kont dla każdego użytkownika
- Strona wydarzenia, rejestracja i płatność online. Umożliwi stworzenie odrębnej strony wydarzenia (pod publicznym adresem WWW) z informacjami oraz formularzem rejestracji. Zamawiający będzie mógł również dokonać płatności online, a wszystkie informacje o zgłoszeniu/uczestnikach zostaną zapisane w aplikacji.
Na obecną chwilę odsyłamy do aktualnej wersji www.tomCRM.pl