Zarządzaj sprzedażą i celami
Zarządzaj sprzedażą, skonfiguruj etapy sprzedaży, monitoruj aktualne szanse sprzedażowe oraz sprzedaż wybranych użytkowników.
Główne funkcje
- definiowanie własnych etapów sprzedaży
- Oznaczanie źródła leada
- Przypisywanie zadań, notatek i załączników do sprzedaży
- Statystyki aktywności w danej sprzedaży
- Szybka zmiana etapu sprzedaży
- Wskaźniki: średni czas zamknięcia sprzedaży, średnia wartość sprzedaży, średnia wartość złożonych ofert, wygrane/przegrane, SV (sales velocity)
Filtry pozwalają na przygotowanie zestawienia sprzedaży, z podziałem na:
- klientów
- statusy sprzedaży
- produkty
- źródła pozyskania
- pracowników
W tomCRM możesz także w prosty sposób ustalać cele sprzedażowe dla pracowników oraz monitorować efekty!