Leady i sprzedaż

Zarządzaj sprzedażą i celami

Lejek sprzedaży
Zarządzaj sprzedażą, skonfiguruj etapy sprzedaży, monitoruj aktualne szanse sprzedażowe oraz sprzedaż wybranych użytkowników.

Główne funkcje

  • definiowanie własnych etapów sprzedaży 
  •  Oznaczanie źródła leada 
  •  Przypisywanie zadań, notatek i załączników do sprzedaży 
  •  Statystyki aktywności w danej sprzedaży
  •  Szybka zmiana etapu sprzedaży 
  •  Wskaźniki: średni czas zamknięcia sprzedaży, średnia wartość sprzedaży, średnia wartość złożonych ofert, wygrane/przegrane, SV (sales velocity) 

Filtry pozwalają na przygotowanie zestawienia sprzedaży, z podziałem na:

  • klientów 
  • statusy sprzedaży 
  • produkty 
  • źródła pozyskania 
  • pracowników

W tomCRM możesz także w prosty sposób ustalać cele sprzedażowe dla pracowników oraz monitorować efekty!

Statystyki i wskaźniki sprzedaży - CRM

Bezpłatna wersja demonstracyjna na 14 dni